Profil PLUSbogholderi
Hvem er vi, og hvad kan vi?
PLUSbogholderi er et fleksibelt og serviceorienteret firma med mange års erfaring, og vi kan hjælpe dig med alt inden for økonomi, regnskab og administration.
Vi fokuserer på små og mellemstore virksomheder, der har brug for en kvalificeret, professionel håndtering af bogholderi, løn, regnskab og øvrig administration.
Som regnskabssystem anvender vi hovedsageligt e-conomic og Microsoft Dynamics C5. Dermed kan vi løse en bred vifte af bogførings- og regnskabsopgaver.
Til lønregnskab anvender vi Proløn og Dataløn.
Vi fakturerer på timebasis eller aftaler en fast pris. Nøgleord er kvalitet, engagement, tillid og loyalitet – og så selvfølgelig diskretion.
Hos dig eller hos os?
Hvis du kan afse tiden, foretrækker vi at starte samarbejdet med et møde, så vi har ansigt på hinanden. Vi kommer gerne ud til dig, men du er også velkommen på vores kontor i Borup.
Til hverdag handler det om at få papirarbejdet klaret så effektivt som muligt, og det meste kan heldigvis klares elektronisk.
Timepris eller fast pris
Vi har en konkurrencedygtig timepris på ned til 350 kr., men vi aftaler også gerne en fast pris, hvis du ønsker et tættere samarbejde.
Konkurrendygtige priser
bogføring mm.- Vi tilbyder fast pris eller timepris på ned til 350kr.
Lene Birlie Eriksen
Regnskabschef
Bliver man nogensinde færdig med at uddanne sig?
Jeg er kontor- og bogholderiuddannet i Finansrådet. Efterfølgende er jeg regnskabsuddannet med erfaring fra advokatkontor og projektorienterede virksomheder – herunder økonomi og personaleadministration. Derudover er jeg merkonom i regnskab med yderligere overbygning (projektledelse, personalejura, ledelse).
Siden 1999 har jeg drevet min egen regnskabsvirksomhed, sideløbende med fastansættelser.
Leif Birlie Eriksen
Administrator, debitor- og kreditorbogholder
Har deltaget i virksomheden siden 1999.
Varetager bogføring, kontakt til kunder, kreditorer, debitorer og administrative opgaver.